אפריל 30, 2024
קופות רושמות

כל המידע הרלוונטי על קופות רושמות

צריכים קופה רושמת לעסק? לא יודעת באיזו לבחור? הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.
בכתבה, נציג שאלות פופולאריות ותשובות שיספקו לכם מידע רלוונטי לגבי קופות רושמות.

מוכנים? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם חברת נאייקס ריטייל המתמחה בפתרונות תשלום חכמים.

שאלה מס' 1 – מהי קופה רושמת?

מדובר על כלי בסיסי שצריך להיות בכל בית עסק. תודות לכלי הזה, העסק יכול לתפעל את כל הדברים הללו: חשבוניות, סידור מוצרים, סידור עובדים וסידור מזומנים ותשלומים.

שאלה מס' 2 – מהי קופה רושמת ממוחשבת?

בשנים האחרונות, מדובר על דגם משופר וחדש יותר של הקופה הרושמת. קופה ממוחשבת ניתן לסנכרן עם כל הטכנולוגיות שיש כיום בשוק. במידה ואתם מעוניינים לרכוש קופה לעסק, נמליץ לכם לרכוש קופה רושמת ממוחשבת. היא יציבה, מהירה ואמינה יותר מהקופה הרושמת הרגילה.

שאלה מס' 3 – איזה עסק חייב קופה רושמת?

למעשה, כל עסק שמתעסק עם האלמנטים הללו: ניהול משמרות, ניהול חשבוניות, ניהול מוצרים, סידור עובדים. ניתן לומר שכל עסק צריך להשתמש בקופה רושמת ולא משנה אם מדובר על עסק שמוכר פירות וירקות או עסק שהוא ספא.

שאלה מס' 4 – מהם היתרונות הבולטים של הקופה הרושמת?

יש מספר יתרונות כמו:

-אפשר לבצע מעקב לגבי שעות העבודה של העובדים.

-אפשר להפיק דוחות על מנת שיהיה אפשר למדוד את הרווחיות של העסק.

-אפשר לגבות חשבוניות ודוחות ובמידת הצורך אפשר גם לשחזר עסקאות וחשבוניות.

שאלה מס' 5 – האם קופה רושמת תומכת באמצעי אשראי שונים?

התשובה היא כן. היא תומכת בכרטיסי אשראי, בשיקים ובכסף מזומן. כמו כן, יש לה גם מסופי אשראי. תודות למסופים הללו, אפשר להגדיל עוד יותר את הרווחיות של העסק וגם לאפשר לכמה לקוחות לשלם בו זמנית. מלבד מסופי האשראי, אפשר גם לחבר לקופה הרושמת עוד אביזרים כמו, סורק ברקוד, משקל תומך ועוד.

שאלה מס' 6 – איך בוחרים קופה רושמת?

ראשית, הגדירו את המטרות שלכם מהקופה. במידה ויש לכם עסק קטן, קופה בסיסית תענה על הצרכים שלכם. יחד עם זאת, במידה ויש לכם רשת גדולה של חנויות, אז מומלץ כבר לבחור בקופה רושמת מתקדמת ומשוכללת יותר המציעה מגוון גדול של תכונות ופונקציות. בהמשך, חפשו חברות שמוכרות קופות רושמות. בדקו כמה זמן הן פעילות בשוק, קראו המלצות (תוכלו למצוא חוות דעת בקלות על ידי חיפוש שם החברה בגוגל וצפייה בכרטיס העסק שלה. כמו כן אפשר גם לבקש המלצות מקולגות וגם לקרוא חוות דעת החברה באתר האינטרנט הרשמי שלה), בדקו מיהם הלקוחות וכו'. כמו כן, וודאו שיש לחברות מערך שירות תמיכה טכנית (כך במידה ותהיה לכם תקלה או בעיה, אתם תדעו שיש לכם למי לפנות). לאחר מכן, עשו השוואת מחירים. לבסוף, בצעו את הרכישה מהחברה שנתנה לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר.