אפריל 14, 2024
איך לחסוך בקניות בסופר

איך לחסוך בקניות בסופר?

מה מומלץ לעשות עם הטלפון הסלולרי לפני שיוצאים לקניות? למה עדיף להשפיל מבט כאשר נמצאים מול המדפים בסופר? ואיך עושים קניות בצורה שפויה כשאתם עם הילדים בסופר?
המשיכו בקריאה ותוכלו לגלות כיצד לשמור את הכסף בכיס ולא לבזבז מעבר למה שתכננתם.

לקבוע תקציב שבועי ולא רק חודשי

עליכם לדעת מהו התקציב שלכם ומהי ההגבלה שלו, כאשר אתם יוצאים לקניות. עם תקציב מוגדר מראש, תוכלו לדעת מתי לעצור וכך תמנעו מחריגה מיותרת. אם אתם יכולים, נסו להקצות בעגלת הסופר, אזור נפרד או שקית נפרדת לכל הדברים הפחות הכרחיים או פחות חשובים. כאשר אתם מגיעים לקופה, העבירו קודם כל את הדברים החשובים ואם לא ביצעתם חריגה מהתקציב ונשאר עוד תקציב פנוי, אז תוכלו להעביר גם את הדברים ששמתם בצד.

תכנון ארוחות

עליכם לחסוך קניות מיותרות. לשם כך, תוכלו להכין תפריטים של מאכלים שתרצו להכין במהלך השבוע ועל פי התפריטים הללו, תוכלו לקנות את המצרכים הנדרשים לכם ולא מצרכים נוספים שיכול להיות שבסוף לא תשתמשו בהם או תזרקו אותם בגלל התוקף שלהם.

לאכול מה שיש במקרר ובמזווה

אם הצטברו אצלכם לא מעט מוצרי מזון, תוכלו להחליט על יום בשבוע, בו אתם מבשלים ואוכלים את המוצרים הללו. אתם לא תאמינו אבל אתם בהחלט תוכלו לצור ארוחות טעימות ונהדרות וגם לנצל כמו שצריך את המוצרים האלו.

לכתוב את הרשימה בטלפון הסלולרי ולא על דף נייר

חשוב מאוד להגיע לסופר עם רשימה מסודרת. העדיפות היא להכניס את הרשימה לטלפון הסלולרי ומדוע? כי אז תוכלו להימנע ממצב בו תשכחו את הרשימה שכתבתם על דף הנייר וסביר להניח שלא תחזרו במיוחד כדי לקחת אותה. הדבר יכול לגרום לכך שאתם תקנו מוצרים נוספים שיכול להיות שלא תצטרכו ומוצרים נוספים שכן תצטרכו. מה שכן, תסכימו איתנו שאם תשכחו את  הטלפון הסלולרי, סביר להניח שבטוח תחזרו לקחת אותו. יש כל מיני אפליקציות מצוינות לעריכת רשימת קניות. בחרו את האפליקציה שהכי נוח לכם לעבוד איתה.

הולכים עם הילדים לסופר?

זאת עובדה, כאשר מגיעים עם הילדים לסופר, ההוצאות יהיו גדולות יותר. מה שכן, אם תגדירו מראש סכום שכל אחד מהילדים יכול להוציא בסופר, אתם תראו שההוצאות לא יהיו מנופחות והן יהיו במסגרת התקציב שהגדרתם.

תאריכי תפוגה של מוצרים

חשוב מאוד לבדוק את התאריכים ולקחת מוצרים עם תאריכים כמה שיותר רחוקים. בדרך כלל, מה שקורה בסופרים הוא שיש נטייה להחביא את המוצרים הטריים יותר (אלו שעם תאריכי התפוגה הרחוקים יותר) מאחור ואילו את מוצרים עם התאריכים הקרובים יותר מקדימה.