מאי 9, 2024
מתנות לחג

איך בוחרים מתנות לעובדים?

אם אתם מעסיקים, אתם בוודאי מודעים לעובדה שמשנה לשנה, תהליך בחירת המתנות לעובדים שלכם הופך להיות מורכב יותר. הדבר נובע משתי סיבות. אחת מהן היא ההיצע הגדול של המתנות שיש בשוק והשנייה היא הרצון להפתיע את העובדים במתנה מקורית ושימושית.

נהוג להעניק מתנות לחג לעובדים בחג ראש השנה וחג פסח. אגב, יש גם חברות שמעניקות מתנות לעובדים בחגים נוספים. כמו כן, אפשר גם להעניק מתנה ביום ההולדת של העובד או העובדת.
כל זאת על מנת להוקיר תודה על העבודה הנאמנה והמסורה שלהם.

במידה ואתם מתלבטים איזה מתנות להעניק לעובדים שלכם, הכתבה הבאה היא בדיוק עבורכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

איך מתחילים לבחור מתנות?

להלן השלבים:

-התחילו מהגדרת התקציב. תוכלו להגדיר תקציב אישי לכל מתנה או שתוכלו להגדיר תקציב כללי למתנות. כאשר אתם מגדירים את התקציב, קחו בחשבון שאם מדובר על מתנות לבכירים, הרי שסכום המתנה יהיה גבוה יותר. כך גם אם מדובר על עובדים וותיקים.

-חשבו מהו סגנון המתנה. יש כל מיני סגנונות של מתנות. לדוגמה, מתנות כמו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה כמו מיקסר או מעבד מזון ויש גם מתנות במחירים נמוכים יותר כמו רמקול אלחוטי, אוזניות אלחוטיות וגאדג'טים נוספים, מתנות כמו מארזי מתוקים או מארזי טיפוח, מתנות שהם שוברים למסעדות ובתי מלון, מתנות כמו מארזי עציצים וסוקלנטים ועוד. אין ספק שיש המון סגנונות של מתנות.

אגב, מה שתוכלו לעשות הוא להציע מתנות לעובדים שלכם בכמה סגנונות ולתת להם לבחור במתנות שהם ירצו לקבל.

-רכישת המתנות. אפשר לבצע את הרכישה על ידי איש מעירות שיגיע עם קטלוג מסודר של מתנות והוא יסייע לכם גם בבחירת המתנה האידיאלית והמושלמת עבור העובדים שלכם או שיש אופציה נוחה יותר והיא כניסה לאתרי אינטרנט המתמחים במכירת מתנות לעובדים. את האתרים הללו, תוכלו למצוא בקלות וכל זאת על ידי חיפוש מהיר במנוע החיפוש של גוגל. כמובן שמומלץ גם לבדוק המלצות על כל אחד מהאתרים.

כמה מילים על חשיבות הענקת מתנות לעובדים

כאשר אתם בוחרים להעניק מתנות לעובדים שלכם ולא משנה אם מדובר על מתנות לחג או מתנות ליום ההולדת, אתם מראים להם שאכפת לכם מהתרומה שהם נותנים לעסק או לחברה שלכם. הענקת מתנות היא דרך מצוינת על מנת לתרום לעובדים בחזרה ובצורה הטובה ביותר וכפי שמגיע להם. כאשר מעניקים מתנות, מדובר על נתינה שבאה מכל הלב ואנחנו מבטיחים לכם שכל עובד ועובדת יתרגשו מקבלת יחס כזה.

בחירת ספקים לרכישת המתנות

כיום, יש המון ספקים המתמחים בשיווק ומכירת מתנות לעובדים. לספקים הללו, יש היצע מגוון של מתנות. אם אתם עדיין לא בטוחים באיזה מתנות לבחור, תמיד תוכלו להיכנס לאתרים של הספקים ולראות את הקטלוג של המתנות. אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא מתנות שיתאימו לעובדים שלכם וגם יתאימו לתקציב שיש ברשותכם.