מאי 4, 2024
חברה לניקיון משרדים

איך תבחרו בהצלחה חברה לניקיון העסק שלכם?

שמירה על מקום עבודה נקי ומסודר היא חיונית לכל עסק. עם זאת, לא לכל העסקים יש את הזמן או המשאבים על מנת לשמור על הניקיון ועל כן עליהם לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית. בארץ, פועלות המון חברות המספקות שירותי ניקיון לעסקים ומשרדים.

איך תוכלו לבחור את החברה המתאימה?
בכתבה נציג כמה שיקולים שמומלץ להתייחס אליהם כאשר בוחרים חברת ניקיון.  

הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים בפתח תקווה.

שירותים מוצעים

לא כל חברת ניקיון מציעה את אותם השירותים. יש חברות שמתמחות אך ורק בשירותי ניקיון ויש אחרות שמתמחות גם בשירותים נוספים כמו, ניקוי שטיחים, ניקוי חלונות וכו'. מומלץ לבחור בחברה שמציעה מגוון שירותי ניקיון. כך תדעו שאם תצטרכו שירות נוסף, תוכלו לקחת אותו מאותה החברה.

ניסיון ומוניטין

הניסיון והמוניטין של חברת הניקיון הם גורמים מכריעים שיש לקחת בחשבון. חפשו חברה שפועלת בתחום המון שנים ושיש לה מוניטין טוב. קראו המלצות וביקורות ברשת האינטרנט ונסו להיעזר בהפניות מקולגות. תסכימו איתנו שאתם רוצים לשכור חברה שיש לה דירוג גבוה, המון לקוחות מרוצים והכי חשוב כזאת שמספקת שירותי ניקיון ברמה גבוהה.

ביטוח

וודאו שיש ביטוח בתוקף לחברת הניקיון. ביטוח יכול להגן על העסק או המשרד שלכם, מפני אחריות במקרה של תאונות או במקרה של נזק לרכוש שלכם במהלך הניקיון.

צוות מקצועי ומיומן

חשוב שלחברה יהיה צוות מקצועי וגם מיומן שיידע איך לנקות את העסק או המשרד בצורה נכונה עם חומרי הניקוי המתאימים. מומלץ לשאול האם החברה מספקת מדי פעם הכשרות והדרכות לצוות העובדים שלה. כל אלה יכולים להוכיח את כשירותם לספק ניקיון יסודי, מעמיק וברמה גבוהה.

תקשורת עם עובדי הניקיון

מומלץ לוודא עם חברת הניקיון שעובדי הניקיון שהיא שולחת מטעמה, מבינים היטב עברית או אנגלית וכמו כן שאפשר לתקשר איתם בצורה טובה. יש גם לוודא שצוות הניקיון מורכב מכמה עובדים קבועים שאפשר לסמוך עליהם ושמכירים את העבודה היטב.

גמישות

מומלץ לשאול את חברת הניקיון האם היא מציעה ניקיון לאחר שעות העבודה או ניקיון בסופי שבוע. חברת הניקיון צריכה להיות מסוגלת לעבוד עם לוח הזמנים של העסק או המשרד וכל זאת על מנת למנוע שיבוש של הפעילות העסקית.

עלות השירות

כמובן שעלות מהווה גם גורם משמעותי בבחירת חברת ניקיון. עם זאת, מומלץ שלא לעשות את הטעות המוכרת והידועה ולבחור בחברה שנתנה את הצעת המחיר הזולה ביותר. העלות צריכה להיות סבירה והוגנת. מומלץ לקחת הצעות מחיר מפורטות ממספר חברות וכך לקבל מושג על המחיר הממוצע שיש לשלם על שירותי הניקיון.

כמה מילים לסיכום…

נמליץ לכם להתייחס ברצינות לכל השיקולים שהוזכרו לעיל וכך למצוא חברת ניקיון שתספק לכם שירות מקצועי וטוב והכי חשוב שתהיה שבעי רצון ממנה ומרמת הניקיון שצוות העובדים שלה יספק לכם.