מאי 5, 2024
איך לשלב שמלה עם תיק

איך לשלב שמלה עם תיק?

על מנת לצור הופעה מהממת, לא מספיק רק ללבוש שמלה יפה. יש גם להתאים לה תיק, נעליים ועוד כמה אקססוריז שרק ישדרגו את ההופעה כולה. בכתבה הבאה, נתמקד בתיק. מדובר על פריט חשוב. אנחנו מזמינים אתכן להמשיך בקריאת הכתבה וללמוד איך אפשר לשלב תיק עם שמלה יפה ומושלמת. מוכנות? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם אתר pursuetlv המוכר מבחר תיקים איכותיים, בהם גם תיקי יוקרה יד שניה.

עקרונות בסיסיים שיעזרו לכם בבחירת התיק המתאים לשמלה שלכן

להלן העקרונות שלנו:

-סוג האירוע – אין ספק בכלל שלסוג האירוע, יש השפעה משמעותית וישירה על סגנון התיק שייבחר. לדוגמה, אם מדובר על אירוע צהריים קליל, יהיה אפשר להתאים לשמלה, תיק קליל וצבעוני. מנגד, אם מדובר על אירוע אלגנטי וחגיגי המתקיים בערב, אז ההמלצה היא דווקא לבחור בתיק עם מראה מהודר וקלאסי במראה יוקרתי.

-הדפסים – אם השמלה שאתן בוחרות ללבוש היא שמלה עם הדפס כלשהו, אין זה אומר שגם התיק צריך להיות עם אותו ההדפס. במידה ותעשו התאמה כזאת בין השמלה לתיק, הרי שהדבר יכול לפגוע בהופעה כולה. מה שכן אפשר לעשות הוא לבחור תיק עם הדפס הפוך מזה שיש על השמלה. לדוגמה, אם השמלה מגיעה עם הדפס  נקודות, אז בחרו בתיק שיהיה עם הדפס של פסים.

-סוג הבד – כאשר לובשים שמלה או כל פריט לבוש אחר, אפשר לראות שיש חשיבות גדולה לבד ממנו מיוצרים הפריטים הללו. כך גם לגבי התיק. כמו כן, יש לשים לב לגבי סוג הבד ומה הכוונה?
אם את מתכננת ללבוש שמלה שעשויה מבד משי, אין לשלב לה תיק מבד ג'ינס. הם לא ישתלבו יחד.
מה שכן, יש בדים אחרים שכן ישתלבו.

כמה מילים על צבע התיק והשמלה

כאשר מדובר על התאמת צבעים, ניתן לראות שהדעות שנויות במחלוקת. בעולם האופנה, אין חוקים קבועים מראש. על כן, אפשר לראות שהמון נשים יבחרו דווקא בצבעים מנוגדים כאשר מדובר על שמלה ותיק. לדוגמה, אם מדובר על לוק קיצי, אפשר ללבוש שמלה בצבע צהוב ולהתאים לה תיק בצבע כחול. אמנם אלו הם צבעים שלא משתלבים יחד, אבל אם מוסיפים להופעה כולה, גם אקססוריז אחרים, הרי שאפשר לצור לוק מדהים.

כמה מילים על התאמת התיק למבנה הגוף

להלן הטיפים שלנו:

-אם אתן בעלות חזה גדול וכתפיים רחבות, נמליץ לכן להימנע מתיקים עם רצועות קצרות המדגישות עם גודל החזה והכתפיים. יש לבחור בתיקים עם רצועות ארוכות.

-אם אתן בעלות מותניים עבות ובטן גדולה, נמליץ לכן על תיקים המסתיימים בחלק העליון של הגוף. כלומר, מתחת לזרועות.

-אם אתן בעלות מבנה גוף רזה או מבנה ישר וגבוה, נמליץ לכן לתת עדיפות לתיקים רחבים ועם מראה עגול. כמו כן, נמליץ להימנע מתיקים דקים וארוכים.

-אם אתן בעלות רגליים רחבות ואגן רחב, נמליץ לכן על תיקים עם רצועות דקות וכאלה שמונחים על הכתפיים.

אם נסכם, אפשר לומר שכדאי לבחור בגזרה של תיק, שתהיה מנוגדת למבנה הגוף.