מאי 5, 2024
איך לבחור חברת אבטחה

איך לבחור חברת אבטחה?

על מנת שיהיה אפשר לשמור על חיי אדם ועל הרכוש, יש צורך במענה אבטחתי. על כן, ניתן לראות שהמון עסקים וגופים ציבוריים ופרטיים בוחרים לעשות שימוש בשירותיה של חברת אבטחה.
לחברה כזאת, יש את הידע הטכנולוגי, המקצועי וצוות מיומן ומוכשר. כל אלה מסייעים להשגת תחושת הביטחון ולמניעה של פריצות.

איך תהיו בטוחים שאתם בוחרים את חברת האבטחה המתאימה והנכונה? המשיכו בקריאה ויישמו את הטיפים שלנו.

הכתבה בשיתוף עם חברת אדירים ביטחון ואחזקה.

טיפ מס' 1 – אפיינו את הצרכים שלכם

עליכם להגדיר מהי הסיבה שאתם נדרשים להשתמש בחברת האבטחה (הוראה מרישוי עסקים, הוראה ממשטרת ישראל, מניעת גניבות, הרתעה מול גורמים עבריינים וכו'), איזה מאבטחים חברת האבטחה תצטרך לספק לכם (מאבטחים ללא נשק, סדרנים, בודקים ביטחוניים וכו'), איזה סוג אבטחה אתם צריכים והאם מדובר על אבטחה על מקום או על רכוש וכמו כן האם יש צורך בעזרים מתקדמים וטכנולוגיים וכו'.

טיפ מס' 2 – וותק וניסיון של חברת האבטחה

מומלץ לבחור חברה שיש לה המון ניסיון בתחום האבטחה. כמו כן, הניסיון צריך להיות מקצועי וגם מוכח. אתם רוצים לבחור בחברה שנתנה שירות לגופים ציבוריים, לבנייני משרדים ועוד. אין ספק שניסיון שווה המון ויכול גם לספק את כל הנדרש מתחום האבטחה.

טיפ מס' 3 – שירות, מקצועיות והמלצות

בגלל שבארץ פועלות המון חברות אבטחה, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף. יש לאתר לפחות 3 חברות אבטחה מומלצות ולבקש לדבר עם הלקוחות שלהן וכמו כן לקרוא חוות דעת באתרי האינטרנט של החברות, ברשתות החברתיות וכמובן בגוגל. כך יהיה אפשר לקבל קצת יותר מושג לגבי שביעות הרצון, לגבי הרמה המקצועית, רמת השירות, האיכות של האבטחה ועוד.

טיפ מס' 4 – מחיר זול יכול לעלות ביוקר

אל תתפתו להתקשר עם חברה שמציעה מחיר זול מדי. תסכימו איתנו שלוותק, אין שום תחליף ובמיוחד לא בתחום האבטחה. ניסיון שווה גם ידע מקצועי רב. כמו כן, חברות שפועלות המון זמן, סביר להניח שמצוידות עם אמצעים חדישים טכנולוגיים וכמובן עם כוח אדם מקצועי.

לפני שסוגרים סופית עם חברת האבטחה

אם יש על החברה המלצות וכמו כן יש לה ניסיון וגם התרשמתם מהשירות והמקצועיות שלה, מומלץ שתבדקו גם שהיא פועלת על פי החוק ויש לה את הרישיונות וההיתרים המתאימים כמו: אישור משרד התמ"ת בתוקף, אישור קיום ביטוחי בעל תוקף ורישיון קיום חברת שמירה מהמשרד לביטחון פנים.

כמה מילים לסיכום…

זכרו שהמטרה המרכזית היא שהחברה תספק הגנה לכם וגם למבנה שאתם רוצים לאבטח.
זהו השיקול העיקרי וזה שצריך להופיע בראש סדר העדיפויות שלכם. רק לאחר מכן, מומלץ לחשוב על שיקולים אחרים נוספים כמו, מחיר וסגנון האבטחה. שיהיה בהצלחה!