אפריל 21, 2024
מגהץ אדים

מגהץ אדים מומלץ – מוצר חובה בכל בית

מעוניינים לרכוש מגהץ אדים? איך תהיו בטוחים שאתם בוחרים את המגהץ המתאים עבורכם?
כל המידע מחכה לכם בכתבה שלנו. מוכנים? אנחנו מתחילים!

איך פועלים המגהצים ולמה אתם צריכים מגהץ בבית?

מדובר על מכשירים חשמליים, שניתן להשתמש בהם על מנת להחליק קמטים שיש באריגים ובבגדים וכל זאת על ידי הפעלת לחץ וחום. זה לא באמת משנה אם אתם מגהצים בתדירות גבוהה או מגהצים בתדירות נמוכה, חשוב שיהיה לכם מגהץ אדים בבית.

איזה סוגים של מגהצים קיימים בשוק?

יש שני קבוצות עיקריות והן: מגהצי אדים ומגהצי קיטור. במידה ואתם מרבים לגהץ והפריטים שלכם כוללים אריגים עבים, אז ההמלצה היא לרכוש מגהץ קיטור. במידה ואתם לא מרבים לגהץ ומגהצים את הבגדים רק לפני אירועים וכמו כן הפריטים שלכם מורכבים מבדים עדינים, אז ההמלצה היא לרכוש מגהץ אדים.

תכונות המגהצים

אפשר לראות שהמגהצים נבדלים לפי כל מיני פרמטרים. לדוגמה, עוצמת ההספק החשמלי. על פי פרמטר זה, יהיה אפשר לקבוע את הביצועים שיפגין המגהץ. אם המגהץ יהיה בעל עוצמה חזקה, הרי שיהיה אפשר להתמודד טוב יותר עם קמטים עקשניים. קחו בחשבון שטווח העוצמות נע מ-1000 וואט ועד 3000 וואט. כמו כן, חשוב גם לבדוק את תפוקת האדים של המגהץ. אם התפוקה תהיה גדולה, הרי שהיא תוכל לשפר משמעותית את איכות הגיהוץ. רמות התפוקה נעות מ-15 ועד 100 גרם אדים לדקה.

נוחות

כיום יש מגוון של מגהצים בכל מיני צורות ועיצובים כמו, מגהץ אדים עומד, מגהץ קיטור עם קרש נשלף ועוד.
אין ספק שהעיצוב יכול להשפיע משמעותית על נוחות השימוש. על כן, כאשר אתם בוחרים מגהץ, בדקו שנוח לכם להחזיק את ידית הנשיאה. כמו כן, בדקו שהיא עשויה מחומר מבודד חום.

טיפים לגיהוץ מושלם

אנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שלנו, לגיהוץ מהיר ואיכותי. להלן הטיפים:

-הכינו את המגהץ מראש. כלומר המתינו עד שהוא מגיע לטמפרטורה הרצויה ואז תתחילו בגיהוץ.

-התאימו את הטמפרטורה לפי המרקם של הפריט שאתם מגהצים.

-גהצו את הבגדים כאשר הם עדיין לחים. הלחות מסייעת לתהליך הגיהוץ להיות הרבה יותר קל וגם מהיר.

-עשו לכם כלל וכאשר אתם מוציאים את הפריטים מהמייבש, גהצו אותם מיד.

-רוצים לחסוך זמן ולקצר את זמן הגיהוץ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להניח נייר כסף על קרש הגיהוץ. כך כאשר תגהצו צד אחד של הפריט, החום יגרום גם להחלקת הצד השני.

-רססו תרסיס עמילן וגהצו את האזורים המקומטים. העמילן ידוע כחומר שיכול לרכך את קשרי המימן של הסיבים. על כן, אנו ממליצים לכם להשתמש בו וכך גם להיפטר מהקמטים וגם להפוך את תהליך הגיהוץ להרבה יותר מהיר ונוח.

-כאשר אתם מגהצים חולצות מכופתרות, התחילו בגיהוץ הצווארון ורק לאחר מכן, המשיכו לשרוולים, לחזית החולצה ולאחר מכן המשיכו לגיהוץ חלקה האחורי.