אפריל 25, 2024
איך לבחור אולם לחתונה

שאלת המיליון דולר: איך בוחרים אולם לחתונה?

אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים הוא אירוע החתונה. מדובר על אירוע משמעותי לזוג שרוצה למסד את הקשר שלו.

כאשר עורכים רשימת מטלות הקשורות לתכנון חתונה, יש שתיים עיקריות שיש להתייחס אליהן בכובד ראש – אחת מהן היא בחירת האולם המתאים והשנייה היא בחירת השמלה.

אז איך אפשר לצלוח בהצלחה את הסיטואציה הלא פשוטה הזאת הכרוכה בבחירת האולם? המשיכו בקריאה ואחרי הטיפים שלנו, אתם כבר לא תהיו לחוצים ותדעו שאתם בחברה טובה.

רשימת מוזמנים

אנחנו רוצים לחסוך לכם זמן ולכן נספר לכם שלא כדאי להתחיל בחיפושים, לפני שיש רשימת מוזמנים. רשימה זו צריכה כמובן להכיל גם את המוזמנים של ההורים. נסו לערוך רשימה מסודרת וכך תוכלו לדעת כמה משתתפים יהיו באירוע שלכם ובהתאם לכך לבחור את האולם.

לשמור על ראש פתוח

אל תתקבעו על יום, חודש או עונה מסוימת. אחרת, אתם תתקשו במציאת תאריך וחבל. עליכם לגלות כמה שיותר גמישות.

חוזה

אל תחתמו על חוזה עם אולם אירועים, לפני שראיתם בעצמכם אירוע בלייב. זה ממש לא משנה אם התלהבתם מהמקום, עליכם להגיע כאשר יש אירוע ולראות כיצד הוא מנוהל במקום.

טעימות

אם בחרתם אולם המפעיל גם חברת קייטרינג, עליכם לטעום מהמנות בבופה או לפחות להיות מוזמנים לערב טעימות. כך תוכלו לקבל רקע חשוב לגבי איכות המנות המוגשות על ידי הקייטרינג. מנגד, אם אתם אלה שדואגים להביא את הקייטרינג, גם כאן מומלץ שלא לוותר על טעימות אצל חברת הקייטרינג. כמו כן, כדאי מאוד לקרוא המלצות על החברה.

אל תמהרו לסגור את האולם

גם אם ראיתם המון  אולמות אירועים והרגשתם שמצאתם את האחד בשבילכם, עדיין אל תמהרו לחתום על החוזה. יש לבדוק ביקורות, המלצות וטיפים. אחרי שסיימתם את הבדיקות, תוכלו לבוא הרבה יותר מגובשים וכמו כן אם יש צורך, תוכלו גם להתמקח על המחיר.

להגיע מוכנים

עליכם להיות מוכנים ולשאול את השאלות הנכונות בזמן הנכון ועוד לפני החתימה על החוזה. יש לא מעט שאלות חשובות שמומלץ לשאול כמו למשל, האם לאולם יש את כל הרישיונות הנדרשים? מה כולל מחיר המנה? איזה אלכוהול כלול? האם העיצוב כולל במחיר האולם? האם יש חנייה מסודרת ועוד.

חתימה על החוזה

קראו בצורה יסודית את החוזה לפני החתימה. אם עברתם על כל החוזה ווידאתם שכל מה שנאמר לכם, אכן מופיע גם בחוזה, אז תוכלו לחתום עליו. אם חסר משהו בחוזה, אל תתביישו ובקשו לתקן את החוזה.

כמה מילים לסיכום…

עכשיו כאשר קראתם את כל המידע לגבי בחירת אולם לחתונה, תוכלו לצאת לדרך, ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל ולבחור את האולם שהכי מתאים עבור האירוע שלכם (ולא משנה אם מדובר על אירוע קטן או אירוע גדול). שיהיה בהצלחה!