אפריל 13, 2024
שמלת כלה וחליפת חתן

שמלת כלה וחליפת חתן

כאשר מדובר על אירוע גדול ומשמעותי כמו חתונה, אחד הפרטים בהם משקיעים לא מעט הוא הבגדים של בני הזוג. כיום, יש מגוון גדול של שמלות כלה וחליפות חתן ואין ספק שהבחירה בהם יכולה להיות מורכבת ולא פשוטה. על כן, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקרוא על הדגשים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים שמלת כלה וחליפת חתן.

הכתבה בשיתוף עם חנות קרל המוכרת חליפות לגברים במגוון צבעים וסגנונות.

התאמה לקונספט

כאשר מדובר על עיצוב שמלות כלה וחליפות חתן, העיצוב צריך להיות בהתאם לטעם האישי של כל אחד מבני הזוג. מה שכן, אין להתעלם גם מהקונספט של האירוע. לדוגמה, גם אם חלמתן על שמלת כלה מעוטרת ונפוחה, קחו בחשבון שהיא פחות תתאים אם האירוע שלכם מתקיים בחיק הטבע בשישי בצהריים. כמו כן, במידה והחתונה מתקיימת באולם מפואר, שמלה קלה פשוטה מדי לא תתאים ויהיה צורך לעשות בה כמה שדרוגים על מנת שתתאים לקונספט. כל השיקולים האלה, רלוונטיים מאוד גם כאשר בוחרים חליפה לחתן. לדוגמה, אם מדובר על חתונה קטנה שתתקיים בקיבוץ, הרי שחליפה מחויטת עם עניבה פחות תתאים.

התאמת שמלת הכלה לחליפת החתן

כאשר מתכננים חתונה, אין ספק שצריך לשאוף לתיאום מושלם בין כל הפרטים. אפשר לקחת את כל זה צעד אחד קדימה ולבצע התאמה בין שמלת הכלה לחליפת החתן. תסכימו איתנו שכאשר יש קשר בין הבגדים, החתונה הופכת לאסתטית ומעוצבת ויש תחושה שהושקעה מחשבה בכל פרט בחתונה. על מנת לבצע את ההתאמה, הצבעים של הבגדים לא חייבים להיות זהים.

בחירת הסגנון המתאים

עוד לפני שאתם בוחרים גזרה ובד, על מנת שתוכלו לייצר את ההתאמה שדיברנו עליה קודם, מומלץ שתבחרו את הקונספט המתאים. זה ששניכם מסכימים עליו. כמו כן מומלץ לבחור סגנון שיבטא סוג של חיבור בין שמלת הכלה לחליפה. לדוגמה, אפשר לבחור סגנון אלגנטי מחויט, סגנון ספורטיבי ויומיומי ואפשר גם לעשות התאמה על בסיס של חיבור לתקופה מסוימת. אם שניכם מתחברים לסגנון הווינטג', אפשר לבחור בשמלת כלה בסגנון כזה ולשלב אותה עם חליפת חתן בכמה חלקים וכובע תואם לה. במידה ואתם מעדיפים סגנון קלאסי ואלגנטי, אפשר לבחור בשמלה קלאסית ולחבר אותה עם חליפת חתן מודרנית.

בחירת הבדים

בדים שמאפיינים שמלות כלה הם לא בדים שמאפיינים חליפות. מה שכן, אפשר לצור התאמה גם על ידי בחירת בדים נכונה. לדוגמה, אם חליפת החתן היא מחויטת, מומלץ לבחור בד מחויט לשמלת הכלה. כמו כן, אם החתן בוחר פריטים שעשויים בדים קלילים, כך גם הכלה יכולה לבחור בבד קליל יותר לשמלה. אגב, שגם הצבע הנבחר לפריטים, יכול להשפיע בצורה משמעותית על ההתאמה. לדוגמה, אפשר לבחור בשמלת כלה בצבע מנטה, תכלת בהיר או גוונים אחרים וכך גם לבצע התאמה לחולצה או לעניבה שיבחר בן הזוג.

אבזור השמלה

דרך נוספת ליצירת התאמה בין השמלה לחליפה תהיה על ידי אביזרים. לדוגמה, נעלי כלה שיהיו בצבע שונה מהשמלה, תכשיטים בגווני החולצה של החתן ועוד. למעשה, האביזרים יכולים לצור מראה נעים לעין וגם תואם.