מאי 8, 2024
משחקי קופסא מומלצים

משחקי קופסא שכל אחד צריך שיהיה לו בארון

משחקי קופסא יכולים להעביר לכם המון שעות ביחד עם האנשים שאתם אוהבים. כמו כן, הם גם מאתגרים את הדמיון, היצירתיות וכמובן את החשיבה. משחקי קופסא מתאימים לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים. על מנת שתוכלו להנות מזמן איכות, ריכזנו בכתבה הבאה את משחקי הקופסא המומלצים והטובים ביותר ואלה שאנחנו מבטיחים לכם שיעבירו לכם המון שעות בכיף והנאה.

משחק מס' 1

משחק קליל וגם משעשע הנקרא בואו נדבר רגע. מדובר על משחק שמתאים לגילאי 8 ומעלה. המשחק כולל 243 קלפים ב-9 קטגוריות, לוח משחק וקוביות ומסלול משחק מרתק. על מנת לשחק במשחק, יש לפרוש את לוח המשחק על השולחן. לאחר מכן, יש להניח את הקלפים בהתאם לקטגוריות שלהן. יש לבחור נושא. לאחר מכן, יש לטרוף את הקלפים, לשלוף קלף ולהעלות אסוציאציות וזאת בהתאם לקטגוריה. יש לשתף את שאר המשתתפים במשחק לגבי מחשבות, רגשות, תחושות פיזיות, זיכרונות ועוד. מה שקורה בשלב זה, הוא שנוצר שיח בין המשתתפים.  כאשר מגיעים לקטגוריות האחרונות של המשחק, יש אפשרות לצור תובנות. את התובנות, ניתן ואפילו מומלץ ליישם בחיי היום יום.

משחק מס' 2

משחק אסטרטגיה כלכלי הנקרא מונופול. המטרה של המשחק היא שהמשתתפים יצברו כמה שיותר נכסים והון וכמו כן ירוששו את המשתתפים האחרים וכך ינצחו אותם. יש כל מיני גרסאות מיוחדות ושונות למשחק. המשחק מתאים לגילאי 8 ומעלה.

משחק מס' 3

משחק המתמקד על חשיבה אסטרטגית ותכנון הנקרא רמיקוב. המטרה של המשחק היא להוריד את כל אריחי המשחק מהלוח וזאת באמצעות יצירה של סדרות מספרים או רצפים.
המשחק מתאים לגילאי 7 ומעלה.

משחק מס' 4

משחק חשיבה מאתגר וגם מצחיק הנקרא שם קוד. את המשחק משחקים בקבוצות של שניים ועד ארבעה משתתפים. המטרה של המשחק היא לנחש מילים שאחד השחקנים האחרים ניסה להעביר וזאת באמצעות רמזים (שמות-קוד).

משחק מס' 5

משחק חשיבה ואסטרטגיה הנקרא קטאן. המטרה של המשחק היא לצבור כמה שיותר משאבים ולפתח יישובים וגם דרכים וכל זאת על מנת לצבור נקודות שבסופו של דבר יביאו לניצחון.
המשחק מתאים לגילאי 10 ומעלה.

משחק מס' 6

משחק שמפתח את החשיבה וגם את השפה וכמו כן יכול להעשיר בצורה משמעותית את עולם הידע של כל המשתתפים בו. הוא נקרא טריוויה ויש כל מיני גרסאות שלו שיכולות להתאים גם לילדים קטנים.

משחק מס' 7

משחק חברתי הנקרא פנדמיק. מטרת המשחק היא לגלות תרופות לארבע מחלות קטלניות.
יש לגלות את התרופות לפני שיהיה מאוחר מדי ולא יהיה אפשר להציל את האנושות.
המשחק מתאים לגילאי 8 ומעלה.

משחק מס' 8

אחד המשחקים הפופולאריים ביותר בעולם וכזה שמפתח מיומנויות חשיבה מורכבות.
למשחק קוראים שחמט והוא מתאים לגילאי 7 ומעלה. מטרת המשחק היא "לאכול" את המלך.