אפריל 25, 2024

לקראת הערב הגדול שלכם – כך תוכלו לבחור חליפת חתן בסטייל

החתונה שלכם אוטוטו מתרחשת ואתם בוודאי חושבים על חליפת החתן שלכם. איך לבחור אותה, אתם שואלים? האמת שאין לזה כללים, אבל כדאי לבוא מצוידים בפרטי מידע משמעותיים שיסייעו לכם להגיע להצלחות. הנושא הראשון שיש לעסוק בו הוא מה לקנות? כיצד לתכנן במובן הדקורטיבי של המילה? הנושא השני – עם מי להתייעץ בשביל להבטיח שילוב טוב של החליפה באירוע? והנושא השלישי הוא הצגת אפשרויות שונות לבחירת חליפות חתן איכותיות מבחינה סגנונית.

מה קונים? תכנון ראשוני של חליפת החתן

מבחר אפשרויות התכנון שלכם עבור חליפות חתן אינו קטן. ניתן לתכנן חליפת חורף, אבל ברוב ימות השנה זה פחות מתאים להוויה הישראלית. מדובר על חליפה שמהותה הוא החימום, לרוב היא מבוססת על 3 שכבות של חולצה, ז'קט ואמצעי חיצוני כלשהו כמו פפיון או עניבה. בקיץ, הרבה יותר פרקטי לרכוש חליפה מבד נושם המבוססת על 2 שכבות. כמובן שמומלץ לבחון חליפות משני סוגי הבדים והפריסות על מנת להחליט מהו הסטייל שהכי מתאים עבורכם. זכרו כי לא מ דובר רק בחליפה עיצובית אלא בכזו שאתם צריכים להרגיש בה בנוח.

עם מי מתייעצים לפני הרכישה? אלו הגורמים שיקנו לכם לא מעט הצלחות

בראש ובראשונה מומלץ להתייעץ עם הכלה, אשתכם לעתיד. היא עמלה קשות על השמלה שלה ולגמרי בראש לייעץ לכם בנושא אופנה, בוודאי עבור האירוע של חייה. לכן, כל עצה ממנה תקנה לכם את הטוב ביותר מבחינת החליפה: שילוב נהדר עם השמלה שלה והגשמת מראה מלכותי כיאה לחתן. כמו כן, מומלץ להיוועץ עם מומחים מטעם סלון חתנים, שם ניתן לרכוש חליפות חתן ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר גם מבחינת סוג הבד, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת שרידות החליפה לטווח ארוך ביותר. מומלץ להיוועץ עם ההורים, המשפחה וחברים קרובים עליהם אתם סומכים בנושאי אופנה ועיצוב בגדים.

סוגי חליפות חתן שניתן לממש

בדרך כלל, הצבע של הז'קט והמכנס קובע את צבע החליפה. החולצה שמתחת מבוססת על צבע בהיר בדרך כלל אפור או לבן. חליפת חתן שחורה היא חליפה עם ז'קט ומכנס בצבע שחור. היא החליפה הנפוצה ביותר בקרב ישראלים ומערביים בכלל ולכל אח"ם יש אחת כזו לפחות בארונו. בימי קיץ חמים בהם אתם מתחתנים בשישי בצוהריים הקונספט של חליפות חתן אלה פחות מתאים ומפנה את מקומו לחליפות בהירות למשל בגוון אפור או לבן. הדבר עושה אתכם קצת דומים לכלה בבגדיה אבל זה מה שקסום ויפה בתצוגה מעין זו. אפשרות שלישית היא לרכוש חליפת חתן מז'קט בצבע כחול או אדום ובכך לשוות לעצמכם מראה חדשני, לצד הכלה שמגיעה בלבוש לבן מסורתי של שמלה והינומה. מומלץ לתכנן חליפות חתן לפרטי פרטים מרמך הביגוד המרכזי ועד רמת הפרזול כמו אבזמי החגורה, החפתים והכפתורים.