מאי 4, 2024
טיפים להגנה על הבית

טיפים להגנה על הבית מפני פריצות

אין ספק שיש חשיבות גדולה לאבטחה של הבית שלנו. מדובר על המקום, בו אנו שומרים את החפצים היקרים לנו, את המידע האישי שלנו ובכלל המקום בו אנו מתגוררים עם היקירים שלנו. למרבה הצער, פריצות הן תופעה פופולארית והן יכולות לקרות בכל עת ולכל אחד ואחת.
עם זאת, יש צעדים שאם ננקוט בהם, נצליח להגן על הבית שלנו ולהבטיח את ביטחון המשפחה והחפצים שלנו.
אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקרוא על הטיפים שלנו להגנה על הבית מפני פריצות.
הכתבה בשיתוף עם אדירים – חברת אבטחה מובילה.

טיפ מס' 1 – התקנה של מערכת אבטחה לבית

אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על הבית מפני פריצות היא להתקין מערכת אבטחה לבית הכוללת מצלמות, אזעקות וחיישנים המזהים תנועה. כל אלה יכולים להתריע על פעילות חשודה בבית או מסביבו. קחו בחשבון שעלותה של מערכת אבטחה בסיסית תתחיל מ-2000 שקלים ובמידה ומדובר על מערכת מורכבת יותר, המחיר גם יכול להגיע ל-10,000 שקלים.

טיפ מס' 2 – הקפידו על נעילת הדלתות והחלונות

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל פריצות רבות מתרחשות מכיוון שדלתות וחלונות נותרים לא נעולים. יש להקפיד שהם יהיו נעולים, גם כאשר נמצאים בתוך הבית. מומלץ להתקין בריחים על הדלתות, ואף לשקול להוסיף סורגים לחלונות.

טיפ מס' 3 – התקינו תאורה חיצונית

התקנת תאורה חיצונית יכולה להרתיע פורצים מלנסות לפרוץ לבית. גופי תאורה עם חיישני תנועה יעילים במיוחד, שכן הם נדלקים כאשר מישהו מתקרב לבית.

טיפ מס' 4 – אל תפרסמו על היעדרותכם מהבית

אם אתם עומדים להיעדר מהבית לתקופה ממושכת, אל תפרסמו זאת. הימנעו מפרסום על הטיול שלכם ברשתות החברתיות. כמו כן, בקשו מהשכנים להיות ערניים במידה והם מבחינים בתנועה חשודה בבית או מחוץ לו.

טיפ מס' 5 – התקינו עינית בדלת הכניסה

עינית תאפשר לכם לראות מי נמצא בחוץ וזאת עוד לפני שאתם פותחים את הדלת. כך לא תפתחו את הדלת בפני אדם שנראה לכם חשוד.

טיפ מס' 6 – הכירו את השכנים שלכם

השכנים יכולים להיות קו ההגנה הראשון שלכם מפני פריצות. הכירו אותם ובמידת הצורך, הקימו יחד משמר שכונה. כך תוכלו לפקוח עין על הבתים בסביבה ולדווח על כל פעילות חשודה.

טיפ מס' 7 – התקינו כספת

התקנת כספת בבית יכולה להגן על הפריטים היקרים שיש ברשותכם. יש כל מיני סוגים של כספות.
מבחינת מחירים, כספת ביתית יכולה לעלות כמה מאות עד אלפי ועשרות אלפי שקלים.
חשוב לציין שהדבר שמגדיר את איכות הכספת הוא המשקל שלה. תסכימו איתנו שלפורץ יהיה קשה לברוח עם כספת שמשקלה כבד יחסית. כמו כן, מה שעוד יותר יכול להקשות על הפורץ היא העיגון של הכספת לקרקע. מרבית הכספות הביתיות מגיעות עם אפשרות לעיגון והדבר גם כן מעיד על האיכות של הכספת.

כמה מילים לסיכום…

נמליץ לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל. כך תוכלו להגביר בצורה משמעותית את האבטחה על הבית שלכם.