יולי 26, 2024
ניקיון משרדים

משרד נקי ומסודר – טיפים שכדאי ליישם

שמירה על משרד נקי ומסודר היא חשובה ממספר סיבות כמו, תדמית טובה ומקצועית לחברה, סביבה בריאה לעובדים, שיפור הפרודוקטיביות ועוד.
בכתבה הבאה, נציג טיפים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם מבריק ומאורגן.

הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים מובילה בארץ. החברה מספקת מגוון שירותים כמו,
ניקיון מוסדות, ניקיון מבנים, ניקיון חנויות, ניקיון בניינים משותפים,  ועוד. כל השירותים ניתנים על ידי צוות מקצועי ומיומן. אזורי השירות של החברה הם: כפר סבא, רעננה, תל אביב, פתח תקווה וראש העין.

מדוע חשוב שהמשרד יהיה נקי?

להלן הסיבות:

-משרד נקי ומאורגן מותיר רושם חיובי על לקוחות, שותפים ומבקרים. הוא משקף מקצועיות ותשומת לב לפרטים. כל אלה יכולים לשפר את המוניטין והאמינות של החברה.

-ניקוי קבוע של המשרד, מפחית התפשטות של חיידקים ומחלות.

-שמירה על ניקיון המשרד, יכולה למנוע בלאי של ריהוט וציוד משרדי.

-סביבה נקייה ונטולת בלגן משפרת את הריכוז והיעילות. עובדים נוטים יותר להיות פרודוקטיביים בסביבת עבודה מסודרת ונקייה.

הטיפים שלנו למשרד נקי ומסודר

להלן:

-יש לעודד את העובדים לשמור על שולחן העבודה שלהם מאורגן על ידי צמצום הפריטים האישיים והחזקת חומרים חיוניים בלבד הקשורים לעבודה על השולחנות שלהם. יש להעמיד לרשותם פתרונות אחסון כמו מגירות, ארונות תיוק ומדפים.

-מומלץ להקפיד לנקות את האבק באופן קבוע ממשטחים, ציוד אלקטרוני וציוד משרדי.

-מומלץ לרוקן פחי אשפה מדי יום כדי למנוע ריחות לא נעימים והתפשטות של חיידקים.

-מומלץ להניח מחצלות בכל נקודות הכניסה למשרד וכל זאת על מנת להפחית את כמות הלכלוך והפסולת המוכנסת למשרד. מחצלות עוזרות ללכוד לכלוך מהנעליים, לשמור על הרצפה נקייה יותר ולהפחית את הצורך בניקוי תכוף.

-מומלץ לחטא באופן קבוע ידיות של דלתות, מתגי תאורה, מקלדות וטלפונים.

-יש להשתמש במוצרי ניקוי וציוד מתאימים למשטחים שונים. שימוש בכלים הנכונים מבטיח ניקיון יעיל ומונע נזקים לריהוט וציוד משרדי.

-מומלץ לנקות באופן קבוע ריהוט משרדי, כדי להסיר אבק וכתמים. יש להשתמש במוצרי ניקוי מתאימים לחומרים שונים, כגון בד, עור או עץ, כדי לשמור על המראה שלהם.

-מומלץ לנקות באופן קבוע את החלונות והרצפה.

חברת ניקיון משרדים מקצועית

במידה ואתם חושבים שיהיה לכם קשה ליישם שגרת ניקיון משלכם במשרד, מומלץ מאוד שתשקלו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מובילה ומומלצת לניקיון יסודי וקבוע.
לאנשי המקצוע של החברה, יש את המומחיות, הציוד והחומרים לניקוי יעיל ויסודי של המשרד.
שימו לב, כיום פועלות בארץ המון חברות המציעות שירותי ניקיון משרדים. מומלץ מאוד לקרוא כמה שיותר המלצות על החברות (לפחות 2-3 חברות), לבדוק כמה שנים הן פעילות בתחום, מיהם הלקוחות של החברה, מהו המחיר המבוקש על השירות והאם יש התחייבות לתקופה כלשהי.
לאחר שיש בידיכם את כל הנתונים, תוכלו לבחור בחברה המתאימה.