יולי 25, 2024
איך לבחור טבעות אירוסין

המדריך לרכישת טבעות אירוסין

כאשר מעוניינים לבחור טבעות אירוסין, חשוב לקחת בחשבון מספר שיקולים בהם, התקציב, הטעם האישי של בת הזוג, איכות היהלום והמקום ממנו בוחרים לבצע את הרכישה.

כמה מילים על התקציב

יש לרכוש טבעת אירוסין על פי היכולת הכלכלית. מחיר יכול להתחיל החל מ-1250 שקלים לטבעת יהלום ויכול להגיע עד עשרות ומאות אלפי שקלים.

כמה מילים על העיצובים של טבעות האירוסין

יש מבחר גדול של עיצובים. אפשר לחלק אותם לקטגוריות הבאות:

-טבעות אירוסין עדינות – הן יתאימו לנשים שיש להן אצבעות דקות או לנשים שעונדות תכשיטים עדינים או נשים שאינן עונדות כלל תכשיטים. הטבעות הללו יהיו מצוינות עבור מי שיש לו תקציב מסוים לרכישת הטבעות, שכן הן אינן יקרות.

-טבעות אירוסין קלאסיות – אלו הן טבעות עם עיצובים משגעים והן ממש מזכירות את הטבעות שרואים בסרטים ובסדרות. הן יתאימו מאוד לבנות שאוהבות לענוד תכשיטים ולאו דווקא תכשיטים עדינים.

-טבעות אירוסין מיוחדות – טבעות שיש להן עיצוב ייחודי ויוצא דופן. טבעות שיתאימו מאוד למי שלא מעוניין לרכוש טבעות סטנדרטיות אלא מעוניין להפתיע עם טבעת שתהיה שונה מהטבעות המוכרות. מה שמאפיין את הטבעות הללו, מלבד העיצוב הייחודי, הוא השיבוץ המעניין ויוצא הדופן של היהלום המרכזי.

-טבעות אירוסין יוקרתיות – מדובר על טבעות שיש להן עיצובים מרשימים וגם עשירים. הן גם מכילות המון יהלומים. המראה שלהן הוא כמו של תכשיט יוצא דופן ונוצץ במיוחד.

-טבעות אירוסין בעיצוב אישי – טבעות שמעוצבות בהתאמה אישית על פי בקשת הלקוח.

איך לבחור טבעת אירוסין מבלי לשאול את בת הזוג לגבי הטעם שלה בטבעות?

להלן ההמלצות שלנו:

-נסו להסתכל כמה שיותר טוב על צבע התכשיטים שבת הזוג אוהבת לענוד. האם מדובר על תכשיטים בצבע צהוב או כסוף.

-נסו לשאול את אמא שלה או חברה טובה, האם יש לה העדפות מסוימות לטבעות אירוסין.

-במידה ואורח החיים של בת הזוג הוא אקטיבי במיוחד, מומלץ לרכוש טבעת יהלום שתהיה עם שיבוץ של כוסית. תפקיד הכוסית הוא להגן ולחבוק את היהלום.

איך מעריכים את היהלום שיש בטבעת?

יש 4 תכונות להערכת יהלום והם: ניקיון, חיתוך, צבע ומשקל. התכונה הראשונה מתייחסת לבהירות של היהלומים. כלומר יהלום שאין לו כל פגם בהרכב הפיזי. התכונה השנייה מתייחסת לאיכות חיתוך הזוויות והגימור של היהלום. התכונה השלישית מתייחסת לנוכחות צבע או היעדר צבע ביהלום לבן.  התכונה הרביעית מתייחסת לקראטים. באמצעותם מודדים את משקל היהלום.

איפה רוכשים טבעות אירוסין?

ניתן לבצע את הרכישה בכל חנויות התכשיטים. אפשר להגיע לחנות ולראות את מבחר הטבעות ואפשר גם להזמין את הטבעות באמצעות אתר האינטרנט של החנות. נמליץ לכם לבצע את הרכישה מחנות שיש עליה המלצות ושהדירוג שלה גבוה.