יולי 24, 2024

הדפסה על שמשונית

אין ספק שאנו מוקפים בלא מעט שלטי פרסום. המטרה העיקרית היא לבלוט, לחשוף דבר חדש, למכור או לשכנע. שלטי פרסום יכולים להיות מודפסים מכל מיני חומרים בהם, בד, פלסטיק, אלומיניום, פח, שמשונית ועוד. בכתבה זאת, נסקור את השלטים המודפסים על שמשונית. מדובר על חומר יעיל ועמיד, שניתן להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן.

מדי יום אנו נחשפים לכ-150,000 פרסומות בממוצע

אנחנו מוקפים בפרסום. זה יכול להיות פרסום ברשתות החברתיות, בערוצי הפריים, פרסום באמצעות פליירים ומגנטים ועוד. באמצעות הדפסה על שמשונית, יהיה קשה להתעלם מהשלט ויותר מזה, מה שיקרה בפועל הוא שנזכור את המסרים שהופיעו בו (וזאת בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים). 

איזה יתרונות יש לשמשונית?

מדובר על חומר עמיד מאוד וגם איכותי. הוא עשוי מויניל מוחלק. השמשונית לא ניזוקה ברוחות, בגשמים ובשמש ועל כן היא חומר מועדף וכזה שהוכיח עמידות בכל תנאי מזג האוויר. כיום, הדפסה על שמשונית, נחשבת לפתרון אידיאלי ומוצלח ביותר בהשוואה לחומרים אחרים. אפשר להשתמש בשמשונית לשילוט חוץ, לעיטוף של משאיות, לכרזות ענק, לרול אפים, לירידים ועוד. אגב, כאן נזכיר דבר חשוב, גם כאשר יש מזג אוויר סוער בחוץ, השמשונית לא תקרע. כמו כן, אפשר גם לתחזק אותה בקלות וזאת באמצעות שטיפה עם מים וסבון. אין ספק שמדובר על חומר חזק שמחזיק שנים רבות. 

האם יש סוגים שונים של שמשונית?

היא מגיעה בכל הגדלים ובטווחי עובי שונים. אם תבחרו בעובי רב, תוכלו להשתמש בשמשונית כברזנט על משאית וכמו כן עבור שילוט לבניינים גדולים. אם תבחרו בעובי נמוך יותר, השמשונית תתאים לשיווק ומיתוג. שמשונית מגיעה בכל מיני סוגים שונים ויש שמשונית שמגיעה עם מכפלת שמאפשרת את תלייה על מוט עץ או מוט ברזל או שיש שמשונית המגיעה עם תפירת טבעות מתכת ואז אפשר לתלות אותה באמצעות חבלים. 

הדפסה על שמשונית

ההדפסה מבוצעת בהזרקת דיו. מדובר על דיו שעמיד בפני קרינת UV. איכות ההדפסה היא מעולה. התוצאה היא חלקה ואחידה. אגב, כאן נציין שאפשר לשלב בהדפסה על שמשונית כל רקע, גרפיקה וטקסט שתרצו. 

איפה מבצעים את ההדפסה?

הדפסה על שמשונית ובכלל על חומרים אחרים, אפשר לבצע בחברה המתמחה בעיצוב ופרסום שלטים. אתם כבר תוכלו לבחור את הגודל והחומר ותקבלו את איכות ההדפסה הגבוהה ביותר. חשוב מאוד לבחור חברה שיש עליה המלצות ויש לה מחירים הוגנים ונוחים. 

כמה מילים לסיכום…

לא סתם יש עדיפות להדפסה על שמשונית, תודות לכל היתרונות שלה, היא הופכת לחומר המושלם עליו ניתן לבצע את ההדפסה. אל תהססו לבחור בשמשונית. כמובן, חשוב מאוד להתייעץ גם עם אנשי המקצוע בחברה ממנה אתם רוכשים את המוצר. יכול להיות שתקבלו המלצה על חומר אחר שיותר יתאים לצרכים והמטרות שלכם מהשלט. שיהיה בהצלחה!