אפריל 19, 2024
וורדפרס - בניית אתרים

תוספים לוורדפרס שכדאי להכיר

אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולאריות ביותר היא מערכת וורדפרס. הוא פועלת בתצורת קוד פתוח, כתובה בשפת PHP ויש לה למעלה מ-50,000 תוספים. השימוש בתוספים מקל משמעותית על מנהלי האתרים ותורם רבות ליעילות האתרים. חלק מהתוספים לוורדפרס ניתנים להורדה ולשימוש בחינם ועל חלק יש לשלם בטרם השימוש.
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות מהם התוספים המומלצים.
הכתבה נעשה בשיתוף עם FullPower – חברה לבניית אתרים.

אלמנטור

מדובר על תוסף מסוג Page Builder. אפשר להשתמש בו על מנת לעצב את האתר.
גרסת הבסיס שלו היא חינמית ויש בה כל מיני אפשרויות עיצוב. אפשר לשדרג לגרסת הפרימיום ולעצב את כל חלקי האתר ולא רק עמודים יחידים באתר. כמו כן, בגרסת הפרימיום, ניתן גם להשתמש בפיצ'רים נוספים.

WPForms

באמצעות התוסף, תוכלו לצור טפסים שיופיעו באתר. באמצעות הטפסים, תוכלו לאסוף את פרטי הקשר של הגולשים שמתעניינים במוצרים והשירותים שאתם מוכרים באתר. התוסף מציע ממשק ידידותי ונוח ליצירת הטפסים.

Yoast SEO

באמצעות התוסף תוכלו לנהל את תגיות המטא באתר. כמו כן, תוכלו גם להטמיע סכמות, לנהל את מפת האתר, להטמיע פירורי לחם ועוד. גם כאן, התוסף מגיע עם ממשק ידידותי ונוח.

WP Rocket

תוסף שמטפל בכל הנושא ה-caching. באמצעות שימוש בתוסף, תוכלו לבצע טעינה מהירה יותר של העמודים באתר.

CSS Hero

מדובר על תוסף שבאמצעותו תוכלו לטפל בכל מה שקשור לאספקטים העיצובים של האתר. תוכלו לבצע התאמה למובייל וגם לטאבלטים ולבחור ערכות צבעים, להתאים מידות, לטפל בפונטים ועוד. התוסף נוח לשימוש ומאפשר לערוך את קוד ה-CSS בקלות.

WPML

אם האתר שלכם עתיד להיות אתר רב לשוני, התוסף הזה יעזור לכם לתרגם את העמודים וגם את התפריטים שיש לכם באתר.

Woo Commerce

אם האתר שלכם הוא חנות דיגיטלית, זהו התוסף האולטימטיבי עבורכם. באמצעות התוסף, ניתן לנהל את החנות בקלות. לתוסף יש כל מיני תכונות בהן, ניהול מלאי, תשלומים מאובטחים, שימוש בקופונים, ניהול הזמנות ועוד.

Redirection

תוסף שמאפשר להגדיר הפניות 301 בקלות. כלומר תוכלו להגדיר הפניות מעמודים שאינם רלוונטיים אל עמודים אחרים חלופיים. כך אפשר לשפר משמעותית את חווית הגלישה של המשתמשים.

Broken Links Checker

באמצעות התוסף, תוכלו לאתר וגם לתקן קישורים שבורים שיש באתר. הכוונה היא לקישורים לדפים שהוסרו מהאתר.

Akismet

כאשר מתקינים מערכת וורדפס, התוסף הזה מותקן גם הוא כתוסף ברירת מחדל.
באמצעות שימוש בתוסף, תוכלו לסנן ספאם ותגובות זבל.

Ad Inserter

באמצעות התוסף, תוכלו להטמיע קוד לניהול מודעות באתר. למעשה, זהו אחד התוספים שתוכלו להשתמש בו על מנת להפוך את האתר לאתר מניב.

Wordfence

מדובר על תוסף אבטחה למערכת וורדפרס. התוסף מנטר פעילות חשודה באתר וגם מאפשר לחסום משתמשים על פי פרמטרים שונים. השימוש בתוסף הוא בחינם. מה שכן, מומלץ לשדרג אותו לגרסת הפרימיום וכך לקבל הגנה לאתר בזמן אמת ותמיכה טכנית.