אפריל 23, 2024
קידום אתר בגוגל

טיפים לקידום האתר בגוגל – 12 טיפים שבאמת עובדים ויגרמו לאתר שלכם להתקדם בגוגל

קידום בגוגל, יכול להקפיץ משמעותית את העסק שלכם. על מנת לבצע אותו בהצלחה, צריך להבין את החוקים. אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך שלנו וליישם את הטיפים שיוזכרו לאורך הכתוב.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 – השקיעו בתוכן איכותי

התכנים שאתם מעלים לאתר שלכם, צריכים להיות מעניינים, מקוריים וכמובן רלוונטיים לגולשים.
אם יש לכם זמן, תוכלו לכתוב את התכנים בעצמכם. אם לא, תוכלו להיעזר בחברות המספקות שירותי תוכן.

טיפ מס' 2 – עדכנו את התכנים בתדירות גבוהה

עליכם לעשות זאת, על מנת שמנוע החיפוש יסרוק את האתר שלכם וכמו כן יבין שמדובר על אתר עם תכנים עדכניים. תוכלו להעלות עדכונים חדשותיים, טיפים שימושיים, סרטונים, סקרים, ראיונות ועוד.

טיפ מס' 3 – השקיעו במפת אתר

מדובר על אינדקס של הדפים הנמצאים באתר שלכם. כך הגולשים יכולים להתמצא באתר בקלות וגם מנוע החיפוש יכול לאנדקס בהצלחה את כל העמודים באתר שלכם. הדבר תורם משמעותית לקידום האתר.

טיפ מס' 4 – זמן הטעינה

אם לאתר שלכם, לוקח המון זמן להיטען, הרי שהוא יקבל ציון נמוך בגוגל ומדוע? כי זמן טעינה ארוך פוגע משמעותית בחוויית הגלישה וכך יוצא שגולשים נוטשים את האתר. על כן, מומלץ להשקיע כמה שיותר בשיפור זמן הטעינה.

טיפ מס' 5 – ביקורות גולשים

כדאי שתהיה באתר, פלטפורמה להשארת ביקורות. כך גם האתר נתפס בגוגל כמעניין ורלוונטי לגולשים. איך תוכלו לגרום ללקוחות להשאיר ביקורת באתר שלכם? נסו להציע להם הטבה קטנה. לדוגמה, קופון של 10 אחוז הנחה לרכישה הבאה באתר.

טיפ מס' 6 – ניווט קל ונוח באתר

חשוב מאוד שחווית הגלישה באתר תהיה פשוטה, כלומר שיהיה ניווט נוח בין עמודי האתר.
אם האתר שלכם יהיה מסורבל ועם עשרות דפים, הרי שהוא צפוי לקבל דירוג נמוך בגוגל.

טיפ מס' 7 – תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

אתם לא תאמינו אבל יש לדפים האלה חשיבות מאוד גדולה בכל הקשור לקידום האתר.
כך באמצעות הדפים הללו, גוגל מבין שמדובר באתר אמין ותקין.

טיפ מס' 8 – נתוני מטא

מדובר על נתונים המציגים את התקציר של הדפים המוצעים בתוצאות החיפוש. מומלץ מאוד לכתוב תיאורים מקוריים ולהימנע מהעתקת התיאורים מעמודים אחרים. במידה ויהיו כפילויות בנתונים, הדבר עשוי לפגוע בציון בגוגל.

טיפ מס' 9 – לסנכרן את האתר עם רשת יוטיוב

הרי זה ידוע שיוטיוב נמצאת בבעלותה של גוגל. על כן, במידה ותצרו סרטונים מוצלחים, אתם תוכלו לשפר את הקידום גם ביוטיוב וגם בגוגל. ההמלצה היא לצור סרטונים מקוריים שיהיו עם תכנים קלילים וכאלה עם פוטנציאל להפוך לוויראליים.

טיפ מס' 10 – התאמה למובייל

אנחנו נמצאים עם הטלפון הנייד בכל מקום ועל כן, מומלץ להתאים את האתר לתצוגה במובייל.

טיפ מס' 11 – תכנים עם רשימות ממוספרות

מומלץ מאוד לחלק את התוכן לסעיפים קצרים ויותר מזה, העדיפות היא שאותם סעיפים יהיו ממוספרים. כך המוח יכול לעבד את המידע מהר יותר. כמו כן, גם גוגל מעדיפה לקדם תכנים כאלה וזאת משום שהם מעניינים יותר את קהל הגולשים.

טיפ מס' 12 – להשתמש בלינקים בצורה נכונה

אין צורך להפציץ את האתר עם לינקים. יש חשיבות ללינקים, שכן העדיפות היא לקבל אותם מאתרים גדולים ומשמעותיים. על כן, כאשר אתם מבצעים החלפות קישורים, בדקו את הדירוגים של האתר או האתרים שיפנו את הקישור אליכם.