אפריל 24, 2024
אקססוריז לעיצוב הבית

בחירת אקססוריז לבית – טיפים שיעזרו לכם במשימת העיצוב

פריטי אקססוריז לבית הם פריטים קטנים שעושים הבדל גדול בכל הקשור לעיצוב הבית. במידה ומצאתם את עצמכם מתלבטים איזה פריטים לבחור על מנת לשדרג את העיצוב ולאיזה חדר, נשמח לשתף 10 טיפים שיעזרו לכם להשלים את משימת העיצוב בהצלחה.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 – השקיעו במבואה לבית או המסדרון

אלו חללים שנראים בודדים ועם קירות ללא קישוטים. תוכלו להפיח בהם חיים באמצעות פריט אקססוריז פופולארי כמו למשל, שעון קיר עם מסגרת ייחודית.

טיפ מס' 2 – תביאו את הטבע למרפסת

על מנת לשדרג את עיצוב המרפסת, תוכלו להוסיף עציצים שיתאימו לכל תנאי מזג האוויר. כמו כן, השקיעו גם במעמדים של העציצים. כיום, יש מעמדים מעוצבים כמו, מעמדי מתכת עם רגליים דקיקות או בכלל מעמדים אותם ניתן לתלות על הקירות.

טיפ מס' 3 – תכניסו אור וגם ריח לחדר השינה שלכם

בשנים האחרונות, המגמה היא להפוך את חדר השינה לחדר במלון בוטיק. אפשר לעשות זאת באמצעות נרות ארומאטיים בכל מיני צבעים וכמו כן להשתמש גם בדיפיוזרים שיפיצו ריחות נפלאים בחדר.

טיפ מס' 4 – השקיעו בעיצוב הסלון

אפשר להוסיף כל מיני פריטי אקססוריז לצד הספה והם, ספסלים מעוצבים, כרית מיוחדת, פופים, הדומים וכו'. את כל הפריטים האלה, תוכלו למצוא בגלריות לעיצוב וכמו כן בחנויות הריהוט.

טיפ מס' 5 – השקיעו במטבח, הלב הפועם של הבית

לא משנה אם המטבח שלכם מעוצב בסגנון מודרני או כפרי, כדאי לשדרג אותו באמצעות פריטי אווירה שמתקשרים לסגנון העיצוב. לדוגמה, אפשר לשלב אגרטלים מעוצבים מפליז או קרמיקה.
את האגרטלים, ניתן להניח על השיש או על האי.

טיפ מס' 6 – שימוש בפתרונות אחסון

בחדרי ילדים, יש בלאגן כל יום מחדש. על כן, על מנת להביס את הבלאגן, אפשר להשתמש בקופסאות אחסון דקורטיביות ממתכת או קופסאות אחסון מעץ. כך אפשר לאחסן בובות, צעצועים ומשחקים ולשמור על הסדר.

טיפ מס' 7 – פינת עבודה בבית

אם אתם עובדים מהבית, אל תוותרו על רכישה של שולחן מעוצב. זה יכול להיות שולחן מעץ המגיע עם מגירות אחסון או שולחן קונסולה ממתכת בצבע שחור.

טיפ מס' 8 – השקיעו בתאורה

הוסיפו גופי תאורה בכל מיני מקומות בבית. אתם לא תאמינו כמה הם יתרמו לעיצוב הבית. כיום, יש מגוון גדול של גופי תאורה. יש גופי תאורה נסתרים, עומדים, נתלים מהתקרה ועוד. בחרו בגופי התאורה המתאימים לכל חדר או פינה בבית. מומלץ להיעזר ביועץ תאורה ובמעצבת פנים.

טיפ מס' 9 – מראה תעניק טוויסט לחדר הרחצה

אם אתם מעוניינים לשבור את הקווים הסימטריים שיש בחדר הרחצה, מומלץ להתקין מראה אליפטית. אפשר לתלות אותה מעל הכיור. כך תוכלו לצור אשליה של חלל גדול וגם לשדרג את העיצוב.

טיפ מס' 10 – שטיחים יעניקו טאץ' נעים ורך לכל חלל

אפשר לשים שטיח בין המטבח לסלון, למרגלות המיטה, בחדר העבודה ובכלל כמעט בכל פינה בבית. מומלץ לבחור שטיח איכותי שיהיה בצבע המועדף עליכם וכמו כן שישתלב עם הצבעים של שאר הפריטים שיש בחלל.