מרץ 21, 2024

איך בוחרים תיבת דואר לבית פרטי?

עוברים לבית חדש בקרוב? בחרתם כבר שער כניסה ועכשיו נשאר לכם לבחור רק את תיבת הדואר שתתאים לו? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת הכתבה ולקרוא מידע לגבי תהליך הבחירה של תיבת הדואר. אנו נתמקד בחומר ממנו עשויה התיבה, היכן מומלץ למקם אותה והאם כדאי לעצב תיבת דואר בהתאמה אישית.

הכתבה בשיתוף עם חברת תיבות ירושלים – תיבות ייצור ושיווק תיבות דואר.

החומר ממנו עשויה תיבת הדואר

כיום, רוב תיבות הדואר עשויות מאלומיניום. הבחירה באלומיניום נובעת מכך שיש לחומר הזה המון יתרונות כמו, קל לתחזק אותו, הוא חזק והוא עמיד בפני קורוזיה (כך התיבה לא ניזוקה כאשר יש גשמים או לחות באוויר). כמו כן, אפשר לצבוע את האלומיניום בכל מיני צבעים. לדוגמה, ברונזה, חום, אפור, לבן ועוד שלל צבעים לבחירתכם. רוב התיבות מגיעות בצורה ובגודל סטנדרטיים, אבל בגלל שהאלומיניום ניתן לעיצוב, אפשר לבחור גם בצורות וגדלים אחרים והכל בהתאמה אישית. אגב, כאן נציין שמלבד אלומיניום, אפשר גם לייצר תיבות מעץ ומתכות אחרות. החיסרון הוא שהחומרים הללו פחות עמידים לפגעי מזג האוויר וגם עלות התיבות תהיה גבוהה יותר (בהשוואה לתיבות דואר המיוצרות מאלומיניום).

איפה תמקמו את תיבת הדואר?

כאשר מדובר על בית פרטי, אתם תוכלו לבחור איפה למקם את תיבת הדואר. בגדול, יש לכם 2 אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להתקין את תיבת הדואר בכניסה לבית, כלומר בצמוד לדלת הכניסה או על הדלת עצמה. יש יתרון לכך, שכן אתם לא צריכים להביא את הדואר, הוא כבר מגיע עד אליכם. האפשרות השנייה היא להתקין את תיבת הדואר בכניסה לחצר, על גדר החצר או על עמוד. כך מחלקי הדואר לא יסתובבו אצלכם בחצר וגם תוכלו להציג לראווה את תיבת הדואר המעוצבת והיפה שבחרתם.

האם מומלץ לעצב תיבת דואר לבית פרטי בהתאמה אישית?

אז כמו שהזכרנו קודם לכן, תוכלו לבחור תיבת דואר סטנדרטית או תיבת דואר עם עיצוב אישי. נציין שתיבות הדואר הסטנדרטיות מיוצרות מאלומיניום והן כמובן מגיעות בגודל וצורה קבועים. במידה ואתם רוצים קצת לצאת מהשגרה ולעצב תיבת דואר משלכם ולשנות את הצורה, הגודל וגם לבחור את הצבע, אז נמליץ לכם על עיצוב בהתאמה אישית. קחו בחשבון שיש הבדלים במחירי התיבות וכמובן גם בזמן הייצור. כאשר אתם בוחרים תיבת דואר בהתאמה אישית, העלות תהיה גבוהה יותר מתיבת דואר סטנדרטית וכמו כן גם זמן הייצור יתארך. עליכם לחשוב מה מתאים לכם. אם לא מפריע לכם לשלם יותר וגם לקבל את תיבת הדואר במועד מאוחר יותר, אז נמליץ לכם להזמין תיבת דואר בהתאמה אישית.

שורה תחתונה

לפני שאתם רוכשים תיבת דואר, אל תוותרו על סקר שוק. בדקו מיהן החברות המובילות בשוק, האם יש עליהן המלצות ומה המחיר המבוקש. כאשר יש לכם את כל הנתונים, בחרו בחברה המתאימה והזמינו אצלה את תיבת הדואר. שיהיה בהצלחה!