אפריל 13, 2024

איך בוחרים מתקני תצוגה לחנויות?

מחפשים מתקני תצוגה לחנויות? דעו שיש המון חברות המשווקות אותן בארץ ואין ספק שיש מבחר גדול של אפשרויות. יש סטנדים לתצוגה, מתלים ועוד המון אביזרים משלימים.
בגלל ההיצע הגדול, תהליך הבחירה הופך למורכב.

אז איך בכל זאת תוכלו להצליח במשימה ולבחור את מתקני התצוגה הרלוונטיים עבורכם?
אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

שימושים שיש למתקני תצוגה

בגדול, אפשר להשתמש בהם למטרות האלה:

עם סטנדים לתצוגה שהם גם סוג מבוקש של מתקני תצוגה, שיוצבו בקרבת הכניסה לחנות, הרי שתוכלו למשוך את תשומת הלב של העוברים וכך גם להפוך אותם לרוכשים פוטנציאליים בחנות.

אם מדובר על מתקני תצוגה שיוצבו בחלונות הראווה, גם כאן תוכלו למשוך תשומת לב לחנות ולמוצרים הנמכרים בה ולא רק בשעות שהיא פתוחה, אלא גם בשעות שהיא סגורה.

אם מדובר על מדפים ודוכנים, ניתן להשתמש בהם על מנת להציג את המוצרים בצורה הטובה והמושכת ביותר. מה שיגרום לעניין אצל המבקרים בחנות.

אם מדובר על רולאפים ומעמדים לקאפה, הרי שאלה לא ישמשו להצגה של מוצרים, אלא יותר להצגה של מידע שיווקי.

מתקני תצוגה בהקשר של חווית לקוח ובהקשר העסקי

כאשר אתם בוחרים להשתמש במתקני תצוגה בחנות שלכם, הרי שאתם גורמים למבקרים בחנות להבין איזה מוצרים יש בחנות ואיזה מהם זמינים לרכישה. כמו כן, מתקני תצוגה גם תורמים משמעתית לתהליך הרכישה ומייעלים אותו עוד יותר. דבר נוסף שחשוב להזכיר בנוגע למתקני התצוגה הוא שהם מקלים על המבקרים בחנות ובאמצעותם הלקוח יכול להגיע ישירות למוצרים בהם הוא מעוניין. כל הדברים שהוזכרו לעיל מתקשרים באופן ישיר לכל הצד העסקי. מה שיביא להגדלת הרווחים.

בחירת מתקני תצוגה

כאשר אתם ניגשים לבחור מתקני תצוגה, כדאי מאוד שתתחשבו בכל הדגשים האלה:

-בצעו התאמה מלאה לאופי החנות ולאופי המוצרים שאתם מוכרים בחנות.

-בצעו התאמה טכנית לחנות.

-בדקו את המימדים של מתקני התצוגה.

-בדקו את האיכות של מתקני התצוגה.

-בדקו את החוזק, המידות, הניידות וכמובן התחזוקה הנדרשת.

איפה רוכשים מתקני תצוגה?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש חברות המתמחות בשיווק של מתקני תצוגה ושילוט. בדקו האם יש עליהן המלצות (את ההמלצות תמצאו בדרך כלל בכרטיסי העסק של החברות המופיעים בגוגל, בדפים העסקיים המופיעים בפייסבוק וכמובן באתרים הרשמיים של החברות), כמה זמן הן פעילות בתחום ואיזה מתקני תצוגה הן מציעות ומהם המחירים המבוקשים (טווח המחירים הוא רחב ומתחיל מכמה מאות ועד אלפי ועשרות אלפי שקלים. המחיר משתנה בהתאם לסוג מתקן התצוגה לכמות הנדרשת). לאחר שאספתם פרטים על 2 או 3 חברות מומלצות, מומלץ לערוך השוואה ולבדוק מאיזו חברה הכי משתלם להזמין את מתקני התצוגה. לאחר מכן, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להגיע לפגישת ייעוץ ולבחון את מתקני התצוגה המתאימה עבורכם. שיהיה בהצלחה!