יולי 27, 2024
טיפים לפני שיוצאים לשופינג

הטיפים שכדאי להכיר לפני שיוצאים לשופינג

בכתבה הבאה, נדבר על הפריטים שחובה שיהיו לך בארון הבגדים וכמו כן ניתן טיפים איך תוכלי להיראות גבוהה יותר גם בלי לנעול נעלי עקב ובאיזה מקרים מומלץ לבחור בתחתון חוטיני.
כל הטיפים שלנו יעזרו לכן להקפיץ את המלתחה שלכן.

מוכנות? אנחנו מתחילים!
הכתבה בשיתוף עם PURSUE בוטיק אופנה המוכר תיקי יוקרה יד שניה.

חשבו על הפריטים שיש לכן בארון ואיך תשלבו את הפריטים החדשים שאתם מעוניינים לקנות

אם ראיתם פריט או פריטים חדשים בצבעים או פרינטים מסוימים, חשבו איך הפריטים שיש לכן יתאימו עימם. אם אתן קונות חולצת טי שירט, זכרו שתוכלו ללבוש אותה בכל מיני וריאציות. כך תוכלו גם לייצר לא מעט אאוטפיטים. כמו כן, חשוב שתהיו מודעות למבנה הגוף שלכן ובהתאם תבחרו את הפריטים עם הגזרות המחמיאות ביותר.

שלבו בין יוקרתי לבין value for money

יש פריטים על זמניים שחובה שיהיו בארון הבגדים. לדוגמה, מכנס שחור או ז'קט אפור. חשוב מאוד שאלו יהיו פריטים איכותיים. מבחינת אקססוריז, אפשר לרכוש אותם ברשתות גדולות ומוכרות ומדוע? כי הן יביאו את האקססוריז שהכי מתאימים לעונה. יש לעשות שילוב נכון וגם מעודכן בין פריטים יוקרתיים שלרוב יהיו בחלק העליון וימשכו את העין, לבין פריטים שהם value for money כמו חצאית טרנדית מרשת גדולה.

איזה פריטים מומלץ שיהיו בארון הבגדים?

בלייזר שחור או לבן שיגיע עד אמצע האגן, טי שירט מגניבה, סנדל בצבע פודרה, תיק קלאץ' בצבע זהב או כסף ומשקפי שמש אוברסייז. במידה ויש לכן את כל הפריטים הללו המהווים את הבסיס, אפשר לעבוד עם הכל. כמו כן, חשוב גם שיהיה ג'ינס שיחמיא לגזרה, טי שירט לבנה, שמלה שחורה קטנה עם בד מחטב, נעלי עקב שחורות או אדומות. גם כל הפריטים הללו, ישדרגו את ההופעה החיצונית.

איזה צבעים צריכים להיות בארון?

יש 4 גוונים שמומלץ שיהיו בארון והם: לבן, שחור, וורוד והדפסי צבעי הסוואה.
הפריטים הללו יכולים להיות בתיקים, משקפי שמש, בגדי ים, עליוניות וצעיפים.

איזה נעליים אתן חייבות?

לקיץ יתאימו נעלי סניקרס לבנות. אפשר לנעול אותן בבוקר לעבודה ואפשר לנעול בערב עם מכנסי סקיני שחורים. כמו כן, מומלץ זוג נוסף הוא סנדלים עם שתי רצועות בצבע פודרה. סנדלים כאלה ישדרגו את הלוק.

הסתובבו בכל החנויות

אין חנות שלא מתאימה לגיל שלכן. מומלץ תמיד להיכנס לחנות ולנסות למצוא פריטים שיכולים להתאים לכל אחת.

איך מתלבשים לשופינג?

שופינג עושים עם נעליים נוחות וגם עם החזייה והתחתונים הכי נוחים וטובים. כך תוכלו לוודא שהבגדים יושבים טוב על הגוף. עליכן לזכור שההלבשה התחתונה היא הבסיס לכל אאוטפיט.

טיפים למלאות

עליכן לבחור כל מי שיכול להחמיא לחיטוב הגוף אבל עדיין מרגיש נינוח. לדוגמה, ג'ינס בגזרה גבוהה יחמיא מאוד אבל שורטים וטייצים פחות. כמו כן, מבחינת שמלות, יש לבחור שמלות שלא יבליטו את החלקם שלא רוצים להראות. מומלץ גם לא להיצמד אך ורק לשמלות שחורות. גם שמלות אדומות וכחולות יחמיאו. הכל כמובן תלוי בבד וגם בגזרה של השמלה.

המלצות לנמוכות

מומלץ לרכוש פריטים שיאריכו את הגוף. לדוגמה, מכנסי פלייר, נעלי סירה עם שפיץ, שמלות קצרות, שמלות מקסי וגם שמלות ארוכות. מבחינת נעליים, מומלץ לנעול נעליים בצבע גוף.